簽9千換15000里去台灣∼

**The following post is for Hong Kong readers, you may use Google translate to crack the code 🙂

 

我上個月底剛剛開了自己個 blog 係想介紹d酒店呀、旅遊呀,同埋d信用卡儲里數。正如我嗰 blog 個名係 points ,咁我當然要講下d points 啦。

眼見自己周圍的朋友都好似冇乜儲里數的經驗,所以有時出街食飯時都會介紹下點樣用信用卡儲積分轉里數。

其實我係 2012 年先申請亞洲萬里通 (Asia Miles) 開始儲里數。經過多張信用卡的迎新禮物送里數以及信用卡的promotion,我喺呢兩年都儲左唔少里數。

我用信用卡都有幾張係做胆,即係常用:
1. HSBC (每幾個月就做 promo,特別係沙田新城市、時代廣場、萬寧的promo。喺短短兩三個內簽簽下又有成萬里儲到!)

HSBC

2. Citibank (超市買野、百貨公司、交電話費上網費cable費–> 全部3蚊1里

citibank

3. Fubon (外幣交易全部3蚊1里,日本韓國$1.5/里,台灣$0.6/里!即係喺台灣簽9千有 15000里,夠你換飛!不過台灣簽每月 cap 你$5000。)

Fubon

4. DBS Black (喺冇任何優惠情況下我就用呢張,全部6蚊1里!)

DBS

5. 建行 eye 信用卡(所有網上購物$3/1里,如果重係外幣咁就$2.14/1里)

ccb

睇完上面我諗已經你會覺得好複雜,我都覺,哈哈。不過冇辦法,因為我想要免費機票!唔儲里數,唔通真係買$250等信用卡回$1比你?

等我喺下個 post 講下d信用卡迎新禮物比大家知啦∼

Leave a Reply

